RODO
Klauzula informacyjna
dotycząca przetwarzania danych osobowych kontrahentów oraz osób działających w imieniu kontrahentów
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 rozporządzenia PEiR (UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, ze zm.) – dalej RODO, informujemy że:
1. Administrator danych osobowych
Tartak Tyble sp. z o.o., Tyble 45A, 98-420 Sokolniki, tel. 48 62 784 51 77, email:
2. Inspektor ochrony danych
Sławomir Mazur – kontakt: email – sł
3. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- analizy ofert, zawarcia i realizacji umów oraz zleceń, w szczególności w związku z prowadzoną korespondencją służbową (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celu wystawienia i przekazania faktur, prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej, realizując obowiązki prawne ciążące na Administratorze (art. 6 ust 1 lit. c RODO).
4. Kategorie danych osobowych
Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie danych: imię i nazwisko, nazwę firmy, NIP, REGON, adres, dane kontaktowe (numer telefonu i email), w tym osób działających w imieniu kontrahenta
5. Odbiorcy danych osobowych
Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanego celu przetwarzania, tzn. zewnętrzny podmiot informatyczny i operatorzy pocztowi.
6. Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Administrator nie przekazuje danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/a dane osobowe przechowywane będą przez okres realizacji umowy, następnie przez okres wskazany przez przepisy podatkowe i rachunkowe. W związku z dochodzeniem roszczeń dane mogą być przechowywane do czasu ich przedawnienia, jednak nie dłużej niż 3 lata.
8. Prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora
Przetwarzanie danych odbywać się będzie w sprawach dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obrony przed tymi roszczeniami, a także w celach związanych z koordynowaniem i realizowaniem umowy w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
9. Zakres przysługujących uprawnień
Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
10. Informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego
W razie powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11. Źródło pochodzenia danych
Jeżeli Pani/a dane osobowe nie zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio, otrzymał je od kontrahenta w imieniu, którego Pan/i działa w zakresie niezbędnym do zrealizowania postanowień umownych/zlecenia (dane kontaktowe).
12. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie przez Pana/ią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich niepodania nie będzie możliwa realizacja celów przetwarzania, w szczególności zrealizowania umowy czy wystawienia faktury.
13. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Pani/a dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.